niedziela, 8 września 2013

Jak Twoje życie może zmienić się przez rok

 8 września 2012:



Zatoczka w miejscowości Stobreč, 6 km od Splitu

8 września 2013:

Nauka i ja, ja i nauka (No dobra, jest to zdjęcie archiwalne, ale oddaje mój obecny stan)
Spójrz na zdjęcie numer jeden. Teraz spójrz na zdjęcie numer dwa. A teraz jeszcze raz na zdjęcie numer jeden i znowu na numer dwa, i przypomnij mi, dlaczego poszłam  na studia?

Ponieważ sprawy uczelniane nadal zaprzątają mi każdą chwilę, spędzają sen z powiek i tak dalej i tym podobne, to dzisiaj tylko krótko i szybko.

Pierwsze zdjęcie przedstawia wrzesień w Chorwacji - kto jeszcze nie był na wakacjach, niech się szybko pakuje! Majówka nad ciepłym morzem jest bardzo fajna, wakacji nad Adriatykiem nikomu rekomendować nie trzeba, ale nie ma lepszego czasu na odwiedzenie Dalmacji niż wrzesień. Turystów jak na lekarstwo, ceny nawet o 50% niższe, temperatura nadal w okolicach 30 stopni (ale już bez wielkich upałów), a woda w morzu najlepsza, bo nagrzana wszystkimi promieniami letniego słońca...

Kolejne argumenty podam Wam (a mam ich jeszcze kilka) jak tylko uporam się ze sprawami studenckimi, napiszę też dlaczego Split jest moim ukochanym chorwackim miastem i jak spędziłam tam jeden z najlepszych miesięcy mojego życia. A póki co, ciao!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz